Tremek Car Videos - Street Car Drag Racing Videos  

Go Back   Tremek Car Videos - Street Car Drag Racing Videos > Off Topic > Off Topic Chat

Tremek Car Video Forum

Custom Wheels
i found this site

 
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 05 Jan 2004, 05:30 pm   #1 (permalink)
Young Noob
 
accordgris's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: québec
Posts: 93
Lightbulb i found this site

http://www.e39.de/

don't know if u guys will like it .
accordgris is offline   Reply With Quote
Old 22 Jan 2004, 06:35 pm   #2 (permalink)
Senior Tremekian
 
jdmlude2000's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: just short of hell...
Posts: 1,195
Send a message via AIM to jdmlude2000 Send a message via MSN to jdmlude2000
Default

meh its layout gave me a headache....and i hope who ever goes can read german.... its a good site..if u can read it
__________________
Turner Motorsports

haha
Quote:
Originally Posted by bmxer99 View Post
WOW THANKS FOR THAT IMPORTANT INFORMATION! lets all get onto the short bus and take a trip to who gives a shit.

BANNED
congrats bmxer i haven't changed my sig in a REALLY LONG time but that was ... inspirational
jdmlude2000 is offline   Reply With Quote
Old 24 Jan 2004, 09:48 am   #3 (permalink)
God
 
low_civic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: in the corner
Posts: 18,746
Default

lol that the only thing i didn't liek about the site lol it was german.
__________________
2nd Member of the "KEEP IT TO THE STREETS FOUNDATION"

Quote:
Originally Posted by American Psycho View Post
I love you cooking me pancakes.

Wash the dishes too you fag.
low_civic is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -8. The time now is 01:26 pm.





Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO © 2011, Crawlability, Inc.
vB.Sponsors
TREMEK Car Videos 2003-2009 All posts are the copyright of the original authors and must be referenced with a link.